Friday, March 22, 2013

Ya Allah, mana satu yang terbaik untuk aku?



بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum 


Alhamdulillah ke hadrat ilahi, I passed with flying colours for my Sijil Pelajaran Malaysia.  ( gambar tu hiasan je. hihihi ) Alhamdulillah sekali lagi, aku boleh menyambung pelajaran dengan bidang yang aku sendiri tak pasti betul ke tidak itu yang aku pilih. Aku sendiri keliru nak pilih mana.

Bersepah IPTS offer, terbaru unit pengambilan pelajar kerjasama IPTA datang hantar surat untuk interview. Makin pening aku dibuatnya. Dilema sungguh. Sama ada nak teruskan dengan account ataupun ambik course lain.

Ya Allah, mana satu yang terbaik untuk aku? Dengan result aku, aku layak mohon UIA sains kemanusian, Uitm dip perakaunan, UTM dip sains komputer, Kptm tesl. Arghhhh. Dilemanya nak pilih course.

Nak kena fikir banyak kali jugak. Solat istikharah tak buat lagi. Lagi pun IPTA belum pun bukak sesi pengambilan pelajar. Taknak terlalu berharap, takut tak dapat tabahkan hati bila universiti yang diharapkan tak layak masuk. Arghh sudah. Boleh menangis tak berlagu nanti. 

Soalan : Ada sesiapa boleh bantu saya macam nak tahu minat kita ke arah mana? Plsssss



Menara gading !!!!!! Tunggu aku. InsyaAllah bukan setakat mahasiswa tapi mahasiswa mukmin yang pernah aku janjikan dulu. 

5 comments:

  1. Broadcasting atau mascom. Apa khabar orang hulu langat? Aku nak tau result kau

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Baiknya wahai orang saujana apa ntah kau punya tempat. Lupa. Result okay la. No A. Many B+. Hahaha

    ReplyDelete
  3. congrats.dapat excellent betul tu.saya student uia sekarang.dapat human science dr uia iye? pendapat saya,awak ambil je uia sebab even dapat human science,bila datang kat sini (uia),awak boleh tukar ke yang lagi better (medic,dentistry,pharmacy),sini sangat best (Y).kalau ada pape nak tanya,feel free untuk datang sini
    http://ciksiputmanis.blogspot.com/ or https://twitter.com/aidaohno
    goodluck dear :)

    ReplyDelete
  4. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete